Vam celebrar el dinar de Nadal amb el gran bufet a l’hotel Volga.
Molt bon ambient, boníssim menjars per escollir i postres… i després els nostres «jocs, sorteig, cançons»…
Vam celebrar el dinar de Nadal amb el gran bufet a l’hotel Volga.
Molt bon ambient, boníssim menjars per escollir i postres… i després els nostres «jocs, sorteig, cançons»…